JasonJoysansiskonsertGOmax - Toppen kväll

Dagen började mindre bra. Försov mig och missade bussen. Dagen i skolan var annars helt ok!
Direkt efter skolan så drog jag till jönkan (: Möttes av min fina "syster" Joy. Vi hann eller Joy hann laga lite mat. Sen åkte hon iväg till Husqvarna där det var GO! (kristen konferens)
Medans jag fixade till mig lite snabbt för att sedan bege mig till Insikten för att lyssna på lite grym musik. Nåra av banden var Evelyn och Dawn arise. Kommer inte ihåg var dom andra hette (;
Bra skit det där! :) Sedan fick jag skjuts av ett par trevliga pojkar till Kungsporten i husqvarna :) 
Där träffade jag Jason, Joy, Tom, Eddie och rätt många fler. Riktigt najs! Kul att få träffa lite folk som man inte träffat på ett antal månander.
Efterhänget blev på Max. Värt!
Nu sitter Jason, Joy och jag och dricker the. (Y)
Nu ska jag allt ta och bli lite social.
Hur som helst så har det varit en toppenkväll :)

Jooooy




Kommentarer
Postat av: joy

Najs att ha dig här min fina!

puss

2009-11-14 @ 02:00:25
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0