.....

Har inte skrivit på några dagar. Har verkligen inte orkat. Detta har varit ett par riktigt sura dagar. Har inte varit i skolan,. Hon orkar inte ens tänka klart. Måndagskvällen var värst. . Det blev inte mycket sömn den natten.
Regnet har bara öst ner dessa dagar. Jag hatar det!

Orkar inte skriva nåt mer faktiskt. förlåt för ett jättetråkigt inlägg.
Jag har iaf en som ser mig just nu. tack Jesus.


In the glory of your presence
I find rest, for my soul
In the depths of your love
I find peace, makes me whole

I love, I love, I love your presence
I love, I love, I love your presence
I love, I love, I love you Jesus
I love, I love, I love your presence



Kommentarer
Postat av: joy

Min finaste Clara!

Du kommer ur detta.

Gud är verkligen med dig!

Man får vara depp ibland!

puss

2009-11-25 @ 13:59:36
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Aah, det gör jag (:

ja men inte kul o va depp allt för länge ju.

puss

2009-11-25 @ 21:20:58
Postat av: Exxie

nä, verkligen inte roligt.

det suger!!!

men man kan inte göra så mkt annat än bara förtrösta på Gud..

2009-11-25 @ 23:27:17
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0