claruman

idag har det varit en slapp dag. Det behövdes!
Har ingenting att skriva om. Känner mig lite tom i skallen fast samtidigt så känns det som det är en massa saker där inne som bara vill komma ut. . 
Imorgon är det fredag igen (: Det är typ jämt fredag känns det som. Veckorna går alldeles för fort nu.
Ska förmodligen till min superfina syster Joy imorgon och stanna över helgen. Behöver komma ifrån denna håla ibland. Tur att man har så fina vänner som man kan åka och hälsa på.
Ne nu ska jag sätta mig och plugga historia. Det suger lite grann.

Förresten! Vill ni att jag ska skriva om något särskilt på den här bloggen?
Behöver lite inspiration. Lite tråkigt att bara skriva vad man gör på dagarna ju för det är ju ändå inte mycket ;)

Förövrigt så saknar jag allt volleybollen lite grann (:



Kommentarer
Postat av: joy

Jag gillar det du skriver.

Vad som händer och tankar gällande Gud.

Du kan ju lägga in låtar du gillar eller roliga klipp från Youtube ;) Verkar vara populärt att göra! :)

Vad du än skriver så kommer jag att läsa...



Och vadå, förmodligen hälsa på Joy?

Jag trodde det var bestämt....?

PUSS <3

2009-11-12 @ 23:47:55
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Rebeckaaaaa

Ja tkr du kan skriva lite om hur det är att bo i småland, och hur mkt du sakanr mej i göteborg och att du väldigt gärna vill flytta till göteborg för att de e såå himla bra där :D hihihihhiihihihi <3

2009-11-13 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0