baaack

Idag började skolan igen!! Det var väldigt segt att gå upp idag och som vanligt så försov jag mig en halvtimma så det blev en stessig morgon. Börjar vänja mig vid det nu iofs (:
Sov inte alls bra inatt heller. Drömde en massa och vaknade, drömde och vaknade. . Så höll det på hela natten (känns det som iaf). Att jag inte sovit särskilt bra inatt märkte jag av på de två sista lektionerna då jag slumrade till ett antal gånger. Annars så har denna dag varit helt ok. Vädret har dock varit säämst. Kallt, blåsigt. regnigt!! Riktigt höstväder. brrrrr
En sak jag inte gillar med de senaste veckorna är att mitt humör är upp och ner hela tiden. Vet precis vad det beror på men det tänker jag inte skriva här! Försöker att ta kontroll över det men njeee det funkar inte så bra. Får lägga det i Guds händer helt enkelt och försöka lita på att han kan hjälpa mig lite ;)

Nu orkar jag inte skriva nåt mer.
hejdå. . .

Kommentarer
Postat av: joy

Att lägga det i Guds händer är det bästa sättet!!

puss

2009-11-03 @ 18:02:01
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är det. lite svårt bara :)

2009-11-03 @ 19:22:04
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0